Το καλοκαίρι έφυγε (όντως;) ©

Αγαπημένε/η μου,

πάει καιρός που έχουμε να τα πούμε (από τον Ιούνιο, βρε γαϊδούρι!) και η αλήθεια είναι πως μου λείψατε (στην ορθογραφική διόρθωση, η google μου δίνει το "γλείψατε"). Όλο αυτό το διάστημα -για να μην σου πω "από την αρχή του έτους"- έγιναν πολλά πράγματα, έκανα (σαφώς) λιγότερα, τα οποία κάποιους ευχαρίστησαν κάποιους και κάποιους όχι. Αλλά δεν μπήκα στον κόπο να γράψω για να κάνω απολογισμό. Σου το φυλάω για το Δεκέμβριο! Σήμερα θα κράξω -γιατί έτσι σου αρέσει απ' ό,τι φαίνεται (αν δεν διαβάσεις το μπινελίκι σου, δεν μπορείς να βγάλεις τη βδομάδα, σε έχω καταλάβει!)

Το καλοκαίρι έφυγε (όντως;) και πίσω του άφησε τα κέρατά του τα τράγια. Όπως αρκετοί θα πρόσεξαν (γιατί οι υπόλοιποι λιάζονταν στις παραλίες σαν τις τομάτες), υπήρξε ένα κενό 40 ημερών όπου το web radio, στο οποίο έχω ρίξει περισσότερη βάση τελευταία, έκλεισε, μετά από καταγγελία που έγινε. Μέχρι εδώ καλά, να σου πω πως αργά ή γρήγορα θα το είχαμε κι αυτό. Μετά από αρκετό ψάξιμο και τρέξιμο, το web radio άνοιξε, με διαφορετικούς όρους, ίσως με τέτοιους με τους οποίους θα έπρεπε να είχε ξεκινήσει εξ' αρχής. Γιατί όταν προσφέρεις κάτι αφιλοκερδώς και το μόνο που ζητάς είναι λίγη σημασία -η οποία μεταφράζεται σε μερικά κλικ κοινοποιήσεων-, τότε σου φαίνεται περίεργο όταν αυτό που κάνεις κάποιος το παρεξηγεί, του αλλάζει το νόημα, το διαστρεβλώνει. Πρόσεξε. Δεν θα χρυσώσω το χάπι μου. Εγώ είμαι ο μαλάκας στην τελική -κι αυτή η άποψη μπορεί να εκφράζει και τα υπόλοιπα μέλη ή όχι, δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους τους (κάντε κάνα blog, ρε σούργελα κι εσείς, μ' έχετε βάλει να τα γράφω όλα εγώ!). Αυτό που μπορώ να πω όμως με βεβαιότητα είναι πως οτιδήποτε αρνητικό ακούς για την Ελληνική μουσική σκηνή, πριν το απορρίψεις, ρίξε του μια τελευταία ματιά και θα εκπλαγείς! Ειλικρινά δεν περίμενα να υπάρξει τόση στήριξη κι ανταπόκριση από καλλιτέχνες/συγκροτήματα του εξωτερικού (για να μην σου πω για τους ανθρώπους εκτός μουσικής) -αν διαβάσεις προηγούμενη ανάρτηση, θα καταλάβεις και, στο σημείο που είμαι, χέστηκα κι αν γίνομαι γραφικός!

Το καλοκαίρι έφυγε (όντως;) και η μαλάκυνση του κοσμάκη παραμένει ίδια κι απαράλλαχτη, αιώνες τώρα, ανεξάρτητα από την εποχή. Κι επειδή μαζί με το καλοκαίρι, φεύγουν κι άνθρωποι, συνηθίζεται ο Σεπτέμβρης να είναι μήνας ξεσκαρταρίσματος για πολλούς. Εντάξει, κι ο Δεκέμβρης μπορεί να θεωρηθεί, αλλά μην ξεχνάς πως τον Δεκέμβρη τον αφιερώνεις περισσότερο στο μελομακάρονο και τον κουραμπιέ που δεν σου μένει χρόνος για συναναστροφές -βόδι! Ξέχασε ό,τι ήξερες περί αιδοίου και καραβιού. Το ένα σέρνει το άλλο και πάρτο χαμπάρι! Για κάθε μαλακία που σου συμβαίνει, αμέσως να κατηγορήσεις τα υδραυλικά. Εδώ που τα λέμε, φταις κι εσύ (το καράβι). Η ιστορία έχει δείξει πως οι μεγαλύτερες αλλαγές, οι μεγαλύτερες καταστροφές και οι μεγαλύτερες μαλακίες έγιναν γιατί πίσω από αυτές κρυβόταν μια γυναίκα (δυναμική ή όχι, δεν μπορώ να ξέρω, ρε παπάρα, αφού κρυβόταν!). Στάσου ένα λεπτό όμως. Δεν τις κατηγορώ. ΕΣΥ ΡΕ ΝΥΜΦΟΓΑΜΙΚΟΥΛΑ, ΛΙΓΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΟΥ; Καταρχήν την έβγαλες από εκεί που κρυβόταν (μα πόση προστυχιά σε μια παράγραφο πΧια;) και της έδωσες την ευκαιρία να κάνει όλα για όσα τόσο καιρό την κατηγορείς. Πάρτα, λοιπόν, μαλάκα και σκάσε! Μού 'ρχεστε, μια ωραία πρωία -το αιδοίο αγκαζέ με το καράβι- και παίρνετε στο διάβα σας ό,τι βρείτε μπροστά σας. Και καλά, εγώ, είπαμε, χέστηκα (deja vu, αυτό με το "χέστηκα"), σε έχω γραμμένο πριν καν το καταλάβεις. Ο άμαχος πληθυσμός, τι σου φταίει; Κι εσείς οι ερωτευμένοι, να το κοιτάξετε. Δεν είστε οι πρώτοι κι οι τελευταίοι που το μαλακισμένο με τα βέλη σάς χτυπά στο δοξαπατρί, αλλά μην το παρακάνετε -ο Θεός συγχωρεί, εγώ όχι!

Το καλοκαίρι έφυγε (όντως;) και μαζί με αυτό λίγη από την ελπίδα που είχα να βρω καμιά δουλειά (που ζεις, ρε παλουκάρι;). Εντάξει, αυτό με τα βιογραφικά κάποιος πρέπει να το κοιτάξει. Σε λίγο θα μου χτυπήσουν την πόρτα από τη WWF όπου θα με τρέχουν σε δίκες με την κατηγορία ότι έχω ξηλώσει το μισό Αμαζόνιο μόνο για βιογραφικά και από την Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για spamming! ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ, ΡΕ ΦΙΛΕ! Πήγα που λες πριν ένα μήνα να πάρω ένα flash-drive (4GB -3,90 το είχε στο site, 6 ευρά το πλήρωσα στο κατάστημα, γιατί είμαι και large τύπος, ανάθεμα τις offshore μου!) και είδα χαρτοταμπελούμπα Α3 με το εξής κείμενο: "ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΩΛΗΤΗΣ-ΠΩΛΗΤΡΙΑ". Για πωλήτρια δύσκολα θα περάσω, αλλά για πωλητής κάτι γίνεται! Ρωτάω το μεγάλο κεφάλι του καταστήματος τα καθέκαστα, μου απαντάει τα καθέκαστα, δίνοντάς μου μια κάρτα με πληροφορίες αποστολής των καθ' εκάστων. Ένα μήνα μετά το πράγμα κατέληξε για άλλη μια φορά σε φιάσκο. Πήγα ξανά από το κατάστημα και είδα το καινούριο μοντέλο-φυντάνι του τσίρκου. Εντάξει, δεν γεννήθηκα μέσα στην Apple και τη Samsung, αλλά για παράδειγμα στην ερώτηση-τεστ "Πόσα megapixels έχει αυτό το μαραφέτι;", ξέρω τι θα απαντήσω και πώς θα το απαντήσω -και φυσικά η απάντηση "21, αλλά τι θα τα κάνετε τόσα πολλά;" δεν θεωρείται επαγγελματική... Έχω 3 μικρά ανίψια, θα δώσω στο καθένα από 6 και θα κρατήσω και 3 για εμένα, αμέ!... Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ, ΣΚΑΤΟΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΕ!

Το καλοκαίρι έφυγε (όντως;) και μαζί με αυτό λέω να στείλω μαζί του οτιδήποτε δεν μου κάνει. Σίγουρα θα κάνω κάνα-δυο-τρεις μήνες να το καταφέρω (κι αν!) αλλά αξίζει τον κόπο. Θα κρατήσω τα καλά αυτής της σαιζόν, θα παίξω μερικές επαναλήψεις για να μην βγω εκτός προϋπολογισμού και ευελπιστώ από την αρχή του νέου έτους να έρθουν καλύτερες στιγμές. ΚΑΙ ΟΧΙ, μάνα, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΩ κι ας λένε ότι είναι καλή ηλικία για γάμο τα 33 (Jesus Christ Superstar -κι αυτός που την είχε αγκαζέ τι κατάλαβε; -ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ, κλείστο πια το ρημάδι, πανάθεμά σε!)

Υ.Γ.: Στις 18/09 το blog κλείνει τα 5 του χρόνια -μετά κόπων και βασάνων και αρκετής απουσίας-, δηλαδή έχει βγάλει δόντι και ετοιμάζεται για το σχολείο (Δεν θα γίνει δεξίωση, λόγω μνημονίου). Πολλοί ισχυρίζονται ότι μετά τα 3 χρόνια ένα blog χάνει την υπόστασή του, αλλά δεν το πιστεύω. Κάπου εδώ γύρω βρίσκεται και χρειάζεται λίγη από την υπομονή και την αγάπη μας!

Καλή σαιζόν να έχουμε, καλή σχολική χρονιά για τα πιτσιρίκια και εύχομαι όλα να μας/σας πάνε κατ' ευχήν!
6 Responses
  1. zoyzoy Says:

    Ευτυχώς εδώ το καλοκαίρι έχει χουζουρέψει για τα καλά! Άλλο που δεν θέλουμε!

    Πως αντέχεις τόσους μήνες να μη γράφεις??Δεν μας σκέφτεσαι καθόλου:((

    Να τα 100στήσεις με περισσότερες αναρτήσεις βεβαίως!και με μεγαλύυυυυτερη επιτυχία στο ραδιόφωνο!
    Τουλάχιστον εκεί ελπίζω να κάνεις πάρτυ:))

    Φιλιά θαλασσινά!!


  2. καλο φθινοπωρο και απο μενα
    και ναι εφυγε το καλοκαίρι


  3. @zoyzoy: Να σαι καλά! Ό,τι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω!

    @Άσωτος: Καλό φθινόπωρο! Από το στόμα σου και στο αυτί όποιου ακούει!


  4. Marouli Says:

    Ποτε ηρθε για να φυγει;;; Ουτε να βρεξω τα ποδια μου δεν προλαβα! :/

    Μαρουλοφιλακια!



  5. Ανώνυμος Says:

    Γειάσου βρε Γκί γκα,γκά με τα ωραία σου....ε,εμ...έχω ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΚΑΙΡΟ να μπώ ε? (ε, είμαι η Αθανασία από Μικρή αχτίδα με θυμάσαι?) κάποτε ερχόσουν στο μπλόγκ μου...κι είχα έρθει κι εγώ στο μπλόγκ που είχατε κάποτε με τη Mistress Hyde....άλλο ένα κειμενάκι σου που τα σπάει φυσικά....(μα...ίδιος κι απαράλαχτος τόοοσα χρόνια?) από τότε που σε θυμάμαι?)...αλήθεια π ως το κάνεις α υτό? και μένεις τόοοσο αναλίωτος στο χρόνο?)...πάντως πολύυ ωραίο το κείμενό σου....ε,εμ...το σχόλιό μου το'στειλα με το όνομα του μπλόγκ μου της Μικρής αχτίδας...γι'αυτό βγαίνω με αυτό το νικ οκ?...καλώς σε ξανά-βρήκα...


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer