Δουλειά δεν είχε ο διάολος... ©



Την πήρα χαμπάρι τη δουλειά τελικά, να γράφω ανά δίμηνο... Δε σε χάλασε...
Αν το καλοσκεφτείς πάντως, οι 60 μέρες δίνουν περισσότερο χρόνο για τροφή και σκέψη ή περισσότερες ιδέες για να θάψεις ένα και μόνο συγκεκριμένο θέμα.

Το (μηνιαίο) θέμα της σημερινής ανάρτησης έχει τίτλο αυτόν που βλέπεις από πάνω, γκάβακα!
Αντιλαμβάνεσαι φυσικά πως δεν έχω ιδέα τι σκατά θα αναπτύξω σε αυτή την ανάρτηση, αλλά μην σκας, θα τη βρω την άκρη!
Επισήμως, τα τελευταία 3 χρόνια ο Απρίλης μου θυμίζει αρκετά πράγματα. Εκτός του ότι είναι σχεδόν πάντα μέσα στη Σαρακακοστή (αγκαζέ με τον Μάρτη), τον έχω ως σημείο αναφοράς της ανεργίας μου. Ναι, καλά το κατάλαβες, 3 χρόνια τώρα το ξύνω αλλά δεν κερδίζω κάτι από αυτό. Μα φυσικά και κάνω άλλες δουλειές στη ζούλα, αλλά δεν είναι το ίδιο να περιμένω ένα στανταράκι μισθό κάθε τέλος του μήνα και να μην αγχώνομαι για το αν θα μου μείνει κάνα 5ευρο για τσιγάρα μετά την εξόφληση των λογαριασμών. Αν και μεταξύ μας, δεν θα είμαι ο μόνος που έχει «γειώσει» αρκετούς λογαριασμούς στο δίλημμα «κινητό ή τσιγάρα;»
Το σπαστικό στην υπόθεση είναι -και δεν ξέρω αν το έχω αναφέρει στο παρελθόν- ότι αν πληρωνόμουν για κάθε βιογραφικό που έχω στείλει, πιθανότητα να είχα λύσει το πρόβλημά μου σε ένα ποσοστό της τάξης του 30%. Δε βαριέσαι...

Όχι δε βαριέσαι... Και καλά κάνεις. Ο κόσμος πεινάει. Κι εγώ που στήριξα τα όνειρά μου σε 32 σχολές και 54 πανεπιστήμια, αυτή τη στιγμή δεν γίνομαι δεκτός ούτε στην «Πίτα του κυρ-Βαγγέλη» γιατί δεν στρίβω το πιτόγυρο σαν καλός σουβλατζής αλλά προτιμώ να το κάνω με μαθηματικές εξισώσεις και αστρονομικές παραμέτρους για να μη στάξει η σάλτσα στην ποδιά μου και με πούνε και γύφτο. Επί τη ευκαιρία, τη μαλακία που έχετε ορισμένοι και βάζετε σάλτσα στο «σουβλάκι με απ' όλα», δεν την έχω καταλάβει, με τόσο τζατζίκι και ντομάτα που έχει το σκηνικό για να γλυστράει. Τεσπά!

Θα μου πεις «γιατί ρε φίλε; Τι θες; Να γίνεις διοικητικό στέλεχος σε πολυ-εθνική;». Γιατί, υπάρχει κάτι τέτοιο ελεύθερο; Τα μόνα επαγγέλματα στα οποία προσπαθούν να με σπρώξουν είναι  να γίνω ο «νέος Παντελίδης», βγάζοντας πρώτα στη φόρα όλα τα εσώψυχά μου κάνοντάς τα σουξέ 30 ημερών, με τον κόσμο να υποκλίνεται στη «μεγαλειότητα» και την «ερμηνεία» μου (δεν ξέρω αν πρόσεξες πού έβαλα τα εισαγωγικά), μέχρι να βγει ένας άλλος «νέος Παντελίδης» και να με στείλει από κει που ήρθα! Αν ήθελα δουλειά εφήμερη, θα γινόμουν εφημερεύων ιατρός -αστειάκι, εδώ γελάτε κανονικά, αλλά και να μην γελάσετε, χέστηκα...

Κι αφού αποτύχω ως νέος τραγουδιάρης-ψυχαγωγός-σαματατζής-διαταράκτης του μουσικού πενταγράμμου, θα μου καρφωθεί μια κουλή ιδέα στο μυαλό και θα πιαστώ με το μάρκετινγκ. Θα χρησιμοποιήσω και τη βελουδένια μου φωνή (αφήστε το ασχολίαστο, σας συμφέρει) και με ένα τραγούδι μου-υπερπαραγωγή, θα διαφημίζω γυναικολογικά αξεσουάρ: «Άσε κάτω τα πον-πον/ δεν στα πήρα για ταμπόν». Και μετά θα βγει ο μισός κοσμάκης να με κράξει λες και τραγούδησα σε διαφήμιση του  Jumbo!

Ουσιαστικά δεν έχω και πολλές επιλογές, εδώ που τα λέμε. Σε παράλληλο σύμπαν, πουτάνα να ήθελα να γίνω, πάλι θα είχα πρόβλημα -κάνε μια βόλτα στη Συγγρού και θα καταλάβεις τι θα πει «για τον πούτσο κρίση» (σχωρνάτε με για τα βλαχοΓαλλικά μου, εξασκούμαι ακόμα)! Πάνε οι καιροί που η γιαγιά μου έλεγε στις ξαδέρφες μου «οι πουτάνες κι οι τρελές έχουν τις τύχες τις καλές, άκου μωρή κασίδω να μαθαίνεις». Ξεχασέ τα κι αυτά. Ευτυχώς για τις ξαδέρφες μου, με το πεζοδρόμιο δεν έχουν επαφές (ακόμα), άσχετα αν τη μια την προορίζουμε για το Δαφνί (και γαμώ τις τύχες η δικιά σου!).

Τελικά, αυτό που μένει να κάνεις, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει! Ναι, γέλα εσύ... Θυμάσαι τι λέει ο τίτλος της ανάρτησης; Ξέρεις και τη συνέχεια; Να στην πω εγώ: Δουλειά δεν είχε ο διάολος, γαμούσε τα παιδιά του. Στην προκειμένη περίπτωση, ξέμεινα εγώ (εσύ κι εσύ κι εσύ) από δουλειά, γιατί ο γερο-τράγος βαριόταν εκεί κάτω και δεν είχε με τι να ασχοληθεί. (Φιλαράκι, μας το γυρίζεις στο θρησκευτικό τώρα; -Έχεις ένα δίκιο, επιστρέφω)

Τώρα που φτάνουμε στο Πάσχα, αναρωτιέμαι...























...το αρνί το αλατίζω κατά το ψήσιμο ή του ρίχνω λαδορίγανη στο τέλος για τη μυρωδιά;

Καλή Ανάσταση να έχεις, καλό Πάσχα -σου έκατσε και 4ήμερο με την Πρωτομαγιά, κουφάλα!- και μείνεις ενωμένος...με τον εαυτό σου πρώτα!
8 Responses
  1. zoyzoy Says:

    Εγώ ξέρω κρίση -κρίση αλλά "η εξαφάνιση των αμνών" καλά κρατεί!

    Εύχομαι να βρεις μια δουλειά αλλά μ'αυτους που μπλέξαμε χλωμό το κόβω!
    Μια βολτίστα στην Μύκονο τώρα που γίνεται ο χαμός με τις "καρντασιαν" μπορεί να σου βγει σε καλό και να σε δούμε "Μουβισταρ"

    Το νου σου στο αρνί μη χαθεί
    και Καλό Πάσχα εύχομαι
    με τους ανθρώπους που αγαπάς!


  2. CoulaCou Says:

    Έχεις κάποιο πρόβλημα με τον Παντελίδη και την Στανίση; Δεν κατάλαβα το ειρωνικό υφάκι σου!!!

    (Κι εγω εχω!)

    Καλό Πάσχα φίλε συνtabbooσιαστή μου!

    Και μεταξυ μας, αν ειναι να γράφεις καιρό, αλλά να μας χαρίζεις τέτοια ξεκαρδιστικά κείμενα, χαλάλι...ας πάει και το παλιάμπελο!

    Για το αρνί δεν ξερω άλλες λεπτομέρειες...μονο να το τρώω ξέρω! Α! Και το κοκορέτσι ε; Μη πάει στράφι!

    φιλουρες πολλές


  3. Λοιπόν κουνέλι μου βίοι παράλληλοι με τον τελευταίο απόγονο μου!
    Δουλειά στη ζούλα αμειβόμενη αθλίως. Ετσι και αλλιώς και στις "σταθερές' τα ίδια γίνονται.
    Δεν βρίσκω και γόβα 46άρα που μου παρήγγειλε!
    Από φωνή να παίρνεις τις ωτοασπίδες...
    Τι μένει;
    Να κυνηγάει μπεκάτσες.

    Την αγάπη μου και την ευχή μου!


  4. Μας δουλεύεις ρε φίλε;
    Τρία χρόνια άνεργος,καπνίζεις, έχεις κινητό και θα ψήσεις και αρνί;
    Προφανώς είσαι έμμισθο όργανο κάποιας σκοτεινής οργάνωσης που θέλει να δυσφημίσει τους άνεργους!


  5. Κ. † Says:

    Καλημερούδια Gi Gaga Kouni Beli (κάτι σε πιο σύντομο έχεις; Π.χ.: Αγγελική-Τζέλα,Δημήτρης-Μητσάρας) και καλώς σε βρήκα!

    Αυτό με το Jumbo με γονάτισε,να 'σαι καλά. Ο γερο-Διάολος,δεδομένης της ηλικίας του,δεν έχει και πολλά κουράγια. Ίσως επιστρέψει δριμύτερος μελλοντικά και φέρει την ανατροπή.

    Καλό Πάσχα,να περάσεις όμορφα! :)


  6. @zoyzoy: Για την εξαφάνιση των αμνών θα περιμένω λίιιγο ακόμα, να δω σε τι επίπεδα θα κινηθεί φέτος! Καλό Πάσχα!

    @Coula Cou: Μόνο εγώ έχω το πρόβλημα, φαίνεται :P Άσε κάτω το αρνί, πιάσε το κοκορέτσι! Φιλούρες!

    @Γιαγιά Αντιγόνη: Περαστικά και στον απόγονο! Για τη γόβα δεν μπορώ να κάνω κάτι, ειλικρινά το ψάχνω, μήπως σε βοηθήσω -έρχονται και γιορτές, πώς θα κυκλοφορήσει; Με τα περσινά Prada; Δε λέει...

    @Μιχάλης Κ.: Είμαι μεγαλοστέλεχος offshore πολϋεθνικής, αλλά αυτό να μείνει μεταξύ μας παρακαλώ, οκ;

    @ Κ+ : (ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ?)Δεν έχω πιο σύντομο, αυτό έμεινε από μια λόξα του παρελθόντος... Λες να επιστρέψει....δημήτριος και να μας αλλάξει (κι άλλο) τα φώτα; Χμ.... Καλές γιορτές!


  7. Unknown Says:

    Όχι που θα έχανα την ανάρτησή σου! (ευτυχώς δεν γράφεις συχνά και στολίζει το μπλογκρολ-σπρινγκρολ γιαμ)

    Καλωσήρθες στο κλαμπ, ή μάλλον εγώ στο δικό σου καθότι είσαι και παλαίρουας. Μετράω 1.5 χρόνο άνεργη και συνεχίζω ακάθεκτη. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, αν αθροίσω ολες τις ανεργίες μου, παίζει να σε τρώω λάχανο στο θέμα μακροχρόνιου άνεργου!

    Εννοείται πως όσα περιγράφεις τα ζω, με μόνη διαφορά οτι εγω περιμένω το χαρτζιλίκι από τους δικούς μου (όχι που θα γλύτωναν την "φοροαπαλλαγη" επειδή εργάστηκα από τα 19...τωρα θα δώσουν όσο χρήμα δεν έδωσαν :P)

    Εμένα ούτε για καθαρίστρια δεν με παίρνουν..θέλουν και εκεί συστάσεις! αχαχααχαχαχ Όσο απο φωνή δεν είμαι για να γράψω δίσκο (ούτε φλυτζανοπιατάκι) αλλά μπορώ να πω οτι κάνει για μικρόφωνο.. και επειδή ούτε εκεί εχω εμπειρία, λεω να το γυρίσω σε ροζουλί 090. Τουλάχιστον απο σεξ είμεθα έμπειρες! Στην τελική με την ανεργία θα ξεχάσουμε και το πήδημα στο τέλος. Οπότε δουλειά και απόλαυση! :P

    Αυτα τα ολίγα (εντάξει πολλά ηταν αλλά συμπάσχω..σάμπως και στα λέμε και συχνα?σιγά μην μας ζητήσεις και ενοίκιο για το χώρο που καταχραστήκαμε :P)

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!! μπππεεεεεεε το αλατάκι σφίγγει το κρέας οπότε στο τελείωμα (λέω εγω τωρα..σαμπως εγω το σουβλίζω κάθε χρόνο?)

    Στα μπούτια!! στα μπούτια!!

    Φιλούρες


  8. @Gi Gaga Kouni Beli: Εντάξει με την εχεμύθεια, αρκεί να βάζεις τους υπάλληλους να μου κάνουν κανένα κλικ για να ανεβώ στα chart της μπλογκόσφαιρας.

    @ Meli Kanella: Άθελά μου διάβασα το σχόλιό σου. Μπορώ να σου δώσω μία από τις ασυνήθιστες και πρωτοποριακές συμβουλές μου δωρεάν: Αφού είσαι παντελώς ατάλαντη και "ψάρι" στην φωνή, βγες και άρχισε να τραγουδάς στον δρόμο έξω από τις καφετέριες. Θα σε πληρώνουν για να σταματήσεις και να μην διώχνεις του πελάτες.


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer