Στην κοσμάρα σου (aka Lost In Space) ©




Με έχασες ε;

Το ξέρω και ζητώ συγνώμη για την απουσία μου αλλά έχω τρεξίματα. Το καλό νέο δεν στο είπα: σταμάτησα το FarmVille βρε! Ναι, ναι! Βέβαια έχω κολλήσει με το FarmVille2 και το Criminal Case αλλά κι αυτά μέχρι να τα βαρεθώ. Ωστόσο είμαι σε φάση μετακόμισης, με ένα σπίτι κεραμιδαριό, τίγκα στην κούτα και την ακαταστασία! Έχω επίσης και το 1ο live του σταθμού μου, οπότε ένα εξαφανιζόλ το έχω, όσο να πεις! Anyway, μια εικόνα την πήρες οπότε ας περάσω στο παρασύνθημα.

Μέσα σε αυτό το δίμηνο απουσίας μου, η γκαντεμιά, η γκρίνια και η αχαριστία  ήταν οι πιστές μου φίλες. Για την ακρίβεια, ήταν πιστές φίλες άλλων, απλά φρόντισαν να μου τις γνωρίσουν από κοντά και να τις έχω κάθε λίγο και λιγάκι στο κεφάλι μου, αρμένικη βίζιτα πάντα! Το μενού σήμερα περιλαμβάνει το κλασσικό και αγαπημένο σε όλους "θάψιμο", αν και η διαγωγή μου μού υπαγορεύει να αναφερθώ σε αυτό ως "κοινωνικός σχολιασμός". Τα θέματα προς συζήτηση, τα οποία παραθέτω παρακάτω, αντλήθηκαν μέσα από αρκετές ώρες διαβάσματος αρκετών blogs, ειδήσεων, ακούγοντας μουσική και βλέποντας στα πεταχτά καμιά ταινία (θα φτάσουμε και στα πολιτιστικά, μην βιάζεσαι)

-Το πηλοφόρι, το μυστρί-
Για άλλη μια φορά γλυτώσαμε την καταστροφή μας (κι άντε τώρα να βρεις ημερολόγιο των Μάγιας για το 2013) και πιάσαμε το κλασσικό φτυάρι. Μια μικρή παρένθεση σχετικά με το θέμα....( ) <- p="">
Καλό είναι το φτυάρι, μανίτσα μου, αλλά πρέπει να ξέρεις να το χειρίζεσαι. Τι εννοώ... Διάβασα σε ένα blog την ανάρτηση μιας φίλης, η οποία εξέφραζε την άποψή της σχετικά με μια άλλη blogger, η οποία από τη μεριά της δεν έχει αφήσει ασχολίαστο τίποτα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της πρώτης, η δεύτερη έχει κράξει τους πάντες, σε σημείο δηλαδή που ξέμεινε από υποψήφιους κραξίματος και ρίχνει καντήλια στην αναθεματισμένη την τύχη της που την έκανε χοντρή, άσχημη, ψειρού κι ανέραστη. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η δεύτερη κράζει την πρώτη για κάτι που ουσιαστικά παίζει στα δάχτυλα η δεύτερη. Σε μπέρδεψα ε; Πάρε αυτό: Φωνάζει ο κλέφτης! Δεν σε πείθει; (Μα τι σκατά Νεάντερταλ είσαι ρε πουλάκι μου!) Πάρε αυτό: Η πουτάνα κι αν κρυφτεί, η χαρά δεν την αφήνει!
Άκου μπουκλίτσα μου, να στα πω εγώ που δεν φοβάμαι κανέναν, γιατί ένα απλό και ταπεινό βοοειδές είμαι και χέστηκα για το τι πιστεύεις! Έχεις θάψει μωρή το μισό σύμπαν, δεν σου κάθεται ο Μήτσος, τον λες gay, δεν σου κάθεται η Νίτσα, τη λες πουτάνα, δεν σου κάθεται το Τζόκερ, το λες τσουλί. Μήπως τελικά το πρόβλημα το έχεις εσύ; Δεν είναι δυνατόν σχεδόν 7δις άνθρωποι να μην σου κάθονται καλά στο μάτι και να φταίνε ντε και καλά. Μάλλον, για να εντοπίσεις το πρόβλημα, αλλού πρέπει να κοιτάξεις (ενίοτε οι σύγχρονοι άνθρωποι αναφέρονται σε αυτό ως "καθρέφτης"). Αν δεν έχεις μπράτσα για φτυάρι, ασχολήσουν με κάνα μυστράκι, έτσι να παίρνεις λίγο τις γωνίες. Να ξέρεις ότι αν κρίνεις, θα κριθείς και να το δέχεσαι αυτό προτού αρχίσεις να αραδιάζεις ασυναρτησίες και μου τσιτώνεις το Είναι μου! Αυτά. Και που ασχολήθηκα πολύ είναι. Αν θες απαντάς, αν θες δεν απαντάς, αν θες επίσης μπορείς να με κράξεις στο blog σου! Αντρέας, είναι το όνομά μου, απλά για να το ξέρεις...μην πας και γράψεις ότι δεν γουστάρεις μια "αγελάδα" και σε πάρουν όλοι στο ψιλό!

-Μπριτζίτ Καρμπόν-
Εντάξει, τη μαλακία περί ανυπαρξίας της παρθενογέννεσης την ξέρω. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το θράσος μερικών, οι οποίοι όλως τυχαίως "κατεβάζουν" ιδέες λες και είναι Αϊνστάιν των ιδεών, τη στιγμή που αυτό που παρουσιάζουν ως ιδέα, έχει παρουσιαστεί κάνα τρίμηνο, τρίχρονο πριν. Κι εντάξει, δε λέω, no παρθενογέννεση-μη με ζαλίσεις. Αλλά, βρε μάτια μου, θες να κάνεις την αντιγραφή σου; Κάντη σωστά. Θα σου δώσω μερικά παραδείγματα γιατί ξέρω να βοηθώ σε δύσκολες καταστάσεις εκτός από το να σιχτιρίζω τον Αλλάχ και την τύχη του! 
Περίπτωση Α: Η Θέκλα ανοίγει τυροπιτάδικο και λόγω του πάχους, βαφτίζει την επιχείρησή της "Η Κοιλιά του Βούδα". Πήγες, δοκίμασες τυρόπιτα, σ' άρεσε, είδες ότι πρόκειται για μια επικερδή επιχείρηση. Το παίρνεις απόφαση να ασχοληθείς με την τυρόπιτα. Μπράβο σου! Πας κι ανοίγεις τυροπιτάδικο. Μπράβο σου! Τι κάνεις λάθος; 
α) το ανοίγεις απέναντι από τη Θέκλα, γιατί απλά μπορείς
β) βάζεις καμιά 40αριά επιπλέον κιλά πάνω σου γιατί η Θέκλα, παρόλο που είναι σαν μπουλντόζα, τραβάει τους άντρες και θές να ακολουθήσεις την τακτική της.
γ) βαφτίζεις την επιχείρησή σου "Η Κοιλιά του Κούδα" γιατί ο Βούδας έχει ήδη κοιλιά που δεν κρύβεται ακόμα κι αν το ήθελε και γιατί είσαι αθλητικός τύπος (αν και "πρώην", λόγω των έξτρα κιλών) 
δ) -και βασικότερο- έρχεσαι 2η μετά τη σκιά σου σε θέματα πρωτοτυπίας και γίνεσαι ρεζίλι στους γνωστούς σου και ιδιαίτερα στη Θέκλα. Καλά, οι τυρόπιτες γελάνε μέχρι δακρύων με την πάρτη σου!
Περίπτωση Β: Social Media και status. Έχεις κάνει Like σε 48432 σελίδες με έξυπνα στάτους και ευφυολογήματα παντός τύπου και δεκάρας και βγάζεις καντήλες με το πόσο χιουμορίστες είναι μερικοί σε σχέση με εσένα που σε δέρνει η μίρλα κι η κακοτοπιά ακόμα και τις αργίες! Αποφασίζεις λοιπόν να αλλάξεις προσωπείο, ανοίγοντας Facebook σελίδα με την ονομασία "Τα γέλια που κάναμε προχτές που μού 'πεσε ο κεφτές" (μα πόση ακυροσύνη μπορεί και δέρνει μερικούς που ανοίγουν σελίδες με όνομα τύπου Γιάννα-Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη-που έφεγγε και κένταγε η κόρη το μαντήλι...). Κι επειδή ακόμα δεν έχεις οίστρο, λες να "δανειστείς" μερικά από αυτά, για να τα μοιραστείς με τους -επίσης μιρλίδες- φίλους σου. Μέχρι εδώ είμαστε καλά. Τι κάνεις λάθος;
α) Αραδιάζεις σε 40 δευτερόλεπτα καμιά 150αριά δανεικά αστειάκια. Όπου, δηλαδή, και τυφλό σύστημα να ξέρεις, εσύ έχεις ξεπεράσει και τη Βουγιούκλω-πιο γρήγορα-πιο γρήγορα!
β) Δεν αναφέρεις από πού στο γεροδιάολο σου ήρθε τέτοια έμπνευση και ξαφνικά έγινες η Αρχόντισα του Γέλιου
γ) -και βασικότερο- αρπάζεις καμιά 50αριά σχόλια τύπου "πωωωω, κοπελιάέγραψες!", "μα τι γέλιο που έχεις!" κι άλλες τέτοιες σαλιάρες και γράφεις ως απάντηση το εξής υπέρτατο "ναι ρε φίλε, όταν έχω κέφια, ζωγραφίζω".....
ΑΣΕ ΜΑΣ ΠΙΚΑΣΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!

-Δόξα - Δράμα, Σημειώσατε 2...-
Γνωρίζεις το ρητό "τη δόξα πολλοί εμίσησαν¨...Εύγε! Αυτό που έχουν μερικοί με το δράμα όμως, είναι πέραν της σφαίρας του φανταστικού. Δες πώς έχει το πράμα. Θα πάρω το προηγούμενο παράδειγμα, αυτό με το τυροπιτάδικο, για να σε βάλω στο κλήμα. Ας υποθέσουμε πως έχεις καταφέρει να ψιλοχεστείς στο τάληρο και να έχεις μια αρκετά μεγάλη καβάτζα, ικανή να θρέψει γεννεές δεκατέσσερις! Είσαι η βασίλισσα της σφολιάτας, η κυρά του τυριού, η δεσποσύνη της μπουγάτσας με τυρί και κυκλοφορείς με αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας -εντάξει, μόνο καφέ δεν ψήνει, αλλά χέστηκες, αρκεί που απλώνει τη μπουγάδα σου! Κι εκεί που ζεις μια ανέμελη ζωή, τρως ξεγυρισμένα χαράτσια-ΦΠΑ-φόρους στη μάπα... Κι αναρωτιέσαι... Το λογικό είναι να σου έρθει λογαριασμός-αερόστατο. Ό,τι δηλώνεις είσαι. Όχι αερόστατο, μαρή! 
Αυτήν την κλαψομουνίλα όμως ρε κοπελιά... "Αχ, τι θα κάνω-και δεν έχω μία-είμαι ταπί και ψύχραιμη-τι φοράνε μαρή Γιώτα αύριο στο γκαλά του Σίφη, που είμαι ακόμα με τα περσινά Μανόλο αφόρετα;" Κατάλαβες, τιμημένε μου αναγνώστη, ετοιμοπόλεμη νοικοκυρά μου; Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε κι οι παντρεμένες! 

-Τετέλεσται...-
Όχι, μη! Μην σκιάζεσαι! Δεν τελείωσε κάτι. Ακολουθεί ενημέρωση:
Για το επόμενο διάστημα -για κάνα μήνα περίπου ελπίζω- θα είμαι εκτός δικτύου. Τι; Όχι, μαρή άσχετη, δεν εκτοξεύομαι στον MIR, είπαμε, μετακομίζω. Όπερ και σημαίνει, μεταφορά γραμμής και άλλες τέτοιες γραφειοκρατικές μαλακιουλίτσες με τις οποίες ταλαιπωρείται ο πολίτης για να έχει πρόσβαση στο ίντερνετ με ταχύτητες και τιμές αντιστρόφως ανάλογες, σε σχέση με αυτές του εξωτερικού... Το 'χεσα ε; Καλά, σκάω!

ΥΓ.: Και μην ξεχνάτε...σας αγαπώ (το κατά Μαρία Αλιφέρη ευαγγέλιο)

Εις το επανιδείν!
6 Responses
  1. Διάβασα τον τίτλο κ είπα εδώ είμαστε! Στο στοιχείο μου!! Αλλά είδα πως εσύ έχεις μια στοιχειώδη επαφή με την πραγματικότητα...πφφφ :)
    Θα συμφωνήσω με τα προαναφερθέντα...κάποια ειναι κανόνας πια, τα βρίσκεις παντού σχεδόν..
    Καλά ξεμπερδέματα με τα δικά σου!!


  2. Marouli Says:

    Μπορει να αργεις να γραψεις αλλα οταν το κανεις λεω παντα οτι ναι αξιζε η αναμονη! Τι γελιο που εριξα δεν λεγεται! Και ναι συμφωνω σε ολα μονο που απορω πως εσυ θα εισαι ενα μηνα ανευ ιντερνετ!

    Μαρουλοφιλακια!


  3. Ανώνυμος Says:

    Τι να πω πια; Εισαι χειμαρρος...
    Εναν μηνα θα περιμένω.....το νου σου!! Κι ευτυχως που ειμαι κι εγω και σε ζοριζω λιγο να μας δινεις και κανα κειμενο καλο περα απο τις εξαιρετικες εκπομπες σου!!!!

    Παμε λοιπον....μετραω αντιστροφα...

    30
    29..


  4. zoyzoy Says:

    Αμαν μανίτσα μου τι χειμαρος είναι αυτός!
    Βγαίνεις κάθε 2μήνες αλλά δίνεις υλικό για όλα!
    Εχω βρεί και'γω τέτοιες καρακιράτσες που ξομπλιάζεις και την κάνω με μεγάλα βήματα ούτε να τις βλέπω μπροστά μου δεν θελω!
    Οταν ο άλλος δεν έχει προσωπικότητα προσπαθεί να δανειστεί και ν'αντιγράψει!

    Εύχομαι γρήγορα ν'αποκαταστηθείς στο νέο σου σπίτι με τις λιγότερες δυσκολίες!

    Τ'αδύνατα φιλιά μου προς το παρόν
    για καλό μήνα!


  5. Unknown Says:

    αχαχαχαχα και περίμενα ανάρτησή σου και μου διέφυγες κιόλας (για λίγο μόνο). Όχι που θα γλύτωνες!

    Άργησες αλλά το έκανες το θαύμα σου και πολύ σε απόλαυσα.

    Θέλω να πω το εξής που παρατήρησα.. έχεις μια μανία με τις τυρόπιτες? :P

    Άντε με το καλό η μετακόμιση και να επιστρέψεις γρήγορα. Και στέλνε και καμια τράπουλα στο criminal. Χεσμένη με έχεις :P


  6. @balanced girl...not: Διάβασες τίτλο παγίδα και χάρηκες! Αμ δε! Ο καθένας με τον τρόπο του αντιμετωπίζει ότι μπορεί. Εγώ πλέον βαρέθηκα και κράζω!

    @marouli: Τελικά λατρεμένο μου μαρούλι, έμεινα χωρίς νετ για 2 μόνο μέρες!

    @Coula: Κουλίτα μου, σε ευχαριστώ και επιφυλάσσομαι για αυτό που λέγαμε! Τον ραδιο-φονικό μαραθώνιο θαψίματος!

    @zoyzoy: Είπαμε, πλέον κράζουμε γιατί μπορούμε! Φιλούρες!

    @Meli Kanella: Με σπανακόπιτες έχω μανία, η τυρόπιτα είναι το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό κάποιου όταν πχ τον ρωτήσεις "πες κάτι που να περιέχει τη λέξη «πίτα»" (εξυπνάδες!)
    Στέλνω τράπουλες μάνα μου!


Copyrights & Disclaimer

Copyrights & Disclaimer